Ochrana osobných údajov

Osobné údaje, ktoré nám v súvislosti s objednaním tovaru na www.mimio.sk poskytnete, používame najmä na vybavenie vašej objednávky a následnú administratívu s ňou spojenú (vystavenie faktúry a jej odovzdanie účtovníčke, sprostredkovanie kontaktných údajov prepravcovi, prípadne na vybavenie vrátenia a reklamácie produktov). 

Podmienky ochrany osobných údajov zákazníkov internetového obchodu www.mimio.sk získané na účely splnenia objednávky/vybavenia reklamácie

I. Základné ustanovenia

Správcom osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len: „GDPR”) je OSVČ – Mgr. Bc. Jan Kužel, so sídlom Třída národní svobody 20/16, Písek (ďalej len: „správca“).

Kontaktné údaje správcu sú – adresa: Třída národní svobody 20/16, Písek, 397 01, e-mail: info@mimio.cz, telefón: +420 603 281 460

Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo na jeden či viacero špecifických prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo sociálnej identity tejto fyzickej osoby.

II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

Správca spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytli, alebo osobné údaje, ktoré správca získal na základe plnenia Vašej objednávky. 

III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

Účelom spracovania osobných údajov je: 

  • vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú potrebné na úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nevyhnutným požiadavkom na uzatvorenie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzatvoriť ani ju zo strany správcu plniť
  • zprocesovanie vrátenia tovaru či jeho reklamácie a s tým súvisiace administratívne kroky
  • zasielanie obchodných oznámení a uskutočňovanie ďalších marketingových aktivít

IV. Doba uchovávania údajov

Správca uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu).

Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov správca osobné údaje vymaže. 

V. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia správcu)

Príjemcovia osobných údajov sú osoby:

  • podieľajúce sa na dodaní tovaru/služieb/realizácii platieb na základe zmluvy (teda poskytovatelia platobnej brány, prepravcovia, prípadne výrobcovia, ak bude tovar zasielaný priamo)
  • zabezpečujúce služby prevádzkovania e-shopu (poskytovateľ e-shopového riešenia, zamestnanci správcu, ktorí zabezpečujú vybavenie objednávky, ďalej účtovník a jeho zamestnanci spracúvajúci daňovú a mzdovú agendu správcu) a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu
  • zabezpečujúce marketingové služby

Správca má v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny (krajina mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb.

VI. Vaše práva

Za podmienok stanovených v GDPR máte

  • právo na prístup k svojim osobným údajom podľa čl. 15 GDPR
  • právo na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR, prípadne obmedzenie spracovania podľa čl. 18 GDPR
  • právo na vymazanie osobných údajov podľa čl. 17 GDPR
  • právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa čl. 21 GDPR
  • právo na prenositeľnosť údajov podľa čl. 20 GDPR
  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo e-mail správcu uvedený v čl. III týchto podmienok
  • právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené vaše právo na ochranu osobných údajov. 

VII. Podmienky zabezpečenia osobných údajov

Správca vyhlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie osobných údajov.

Správca prijal technické opatrenia na zabezpečenie dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä uzamknutím listinných zdrojov, a zabezpečenie dát v elektronickej podobe formou hesiel a antivírusových programov.

Správca vyhlasuje, že k osobným údajom majú prístup iba ním poverené osoby.

VIII. Záverečné ustanovenia

  1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v plnom rozsahu akceptujete.
  2. Správca je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach najneskôr v deň zmeny platnosti predchádzajúcich podmienok.

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.1. 2024.